Tags

,

God zegt: Ik geef je mijn Heilige Geest om je kracht te geven. Alle christenen hebben Gods Geest in hun leven, maar niet alle christenen hebben Gods kracht in hun leven.
Hij zegt: Als u in Mij blijft en Ik blijf in u, brengt u veel vrucht voort. Want zonder Mij kunt u niets doen (Joh.15:5)
Hoe weet ik of ik in Christus verblijf? Hoe weet ik of ik afhankelijk ben van zijn Geest?
Het is heel eenvoudig. Kijk naar uw gebedsleven. Alles waar u voor bid vormt een punt van verbondenheid met God. Waar u niet voor bidt, is datgene wat u alleen probeert te doen. Gebed is de graadmeter.
Het geheim van afhankelijkheid aan Gods Geest is onophoudelijk te bidden.

Bid voor uw beslissingen.
Bid voor wat u nodig hebt.
Bid voor uw belangen.
Bid voor uw dagindeling.
Bid voor problemen waar u mee te maken hebt
Bid voor de mensen die u gaat ontmoeten
Bid voor dingen die u koopt.
Bid voor alles.

Dat is wat het betekent om in Christus te verblijven, om ons er van bewust te zijn dat God altijd bij ons is.

Wanneer we bidden, zullen we gaan zien dat de vrucht in ons leven tot ontwikkeling komt.

Bron: http://kracht-door-geloof.clubs.nl

